Google hirdetés kezdő büdzsé

Szerző: mrron
Date:
Megtekintés: 433
Válaszok: 1
  • 0

Hello,

Mekkora költségvetéssel érdemes elindítani egy új Google hirdetési kampányt?

Válaszok

Írta: Tamas

Beküldve: 09 Apr 2023

  • 0

Szia,

Az ideális költségvetés egy új Google hirdetési kampányhoz nagyban függ a te iparágadtól, céljaidtól és a versenytől. Nincs egységes válasz, mivel minden vállalkozásnak más és más igényei vannak. Viszont van néhány általános irányelv, ami segíthet neked meghatározni a kezdeti költségvetést:

  1. Kutatás: Nézd meg a piacot és a versenytársakat, hogy megértsd, milyen átlagos költségekkel kell számolnod a kattintásokért (CPC) és a konverziókért a célzott kulcsszavakra.
  2. Célkitűzések: Döntsd el, hogy a kampányodnak mik a céljai, például hány konverziót szeretnél elérni, mennyi értékesítést vagy mennyire szeretnéd növelni a márkaismertséget. Ezek alapján tudod meghatározni, mennyit vagy hajlandó költeni a kampányra.
  3. Konverziós arány: Gondolj arra is, hogy mekkora konverziós arányt vársz (azaz hány látogatóból hányan hajtják végre a kívánt cselekvést, mint például vásárlás vagy hírlevélre való feliratkozás). Ez segít megbecsülni, hány kattintásra és költségre lesz szükséged a kívánt eredmények eléréséhez.
  4. Tesztelés és optimalizálás: Tartsd észben, hogy az elején valószínűleg tesztelned és optimalizálnod kell a kampányt, mielőtt a legjobb eredményeket érnéd el. Ezért érdemes lehet egy alacsonyabb költségvetéssel kezdeni, majd fokozatosan növelni azt, ahogy jobb eredményeket érsz el.

 

Egy jó kiindulópont lehet, ha a napi költségvetést úgy állítod be, hogy az megfeleljen a havi költségvetésed 1/30-ának. Így a havi költségvetésed egyenletesen oszlik el a hónap minden napjára. Ha a kampányod jól teljesít és eléred a kívánt eredményeket, akkor érdemes lehet növelni a költségvetést és tovább növelni a hirdetési hatékonyságot.

Jelentkezz be válasz beküldéséhez!